Forsendelse og Refusionspolitik
1. Levering
Taplink ApS sender udelukkende til Danmark og bruger PostNord til at håndtere forsendelser. Efter din ordre er afsendt, vil du modtage et tracking nummer, hvilket gør det muligt at spore dine forsendelse. Vi sender udelukkende erhvervspakker, der bliver leveret direkte til din firmaadresse.
Leveringstiden er 1-3 hverdage.
Hvis du har bestilt specialfremstillede kort eller stande med dit eget design, er leveringstiden ca. 3-4 uger. Du kan kontakte os her for at høre mere om de forskellige muligheder for specialdesignede kort og stande.
2. Returret
Som kunde har du 14 dages returret fra den dato, hvor du har modtaget din ordre.
Du hæfter selv for returfragten til os, og det er dit ansvar at produkterne kommer sikkert retur. Du hæfter selv for en mulig værdiforringelse.
Pakken skal sendes til:
taplink ApS
Vesterbrogade 25 st.
8000 Aarhus C
Danmark
Vi modtager KUN pakker med omdeling.
Bemærk venligst, at hvis du har fået lavet specialfremstillede kort eller stande, er du som kunde ikke omfattet af nogen returret. Dette skyldes, at skræddersyede kort eller stande ikke har nogen funktionalitet eller værdi for taplink ApS, hvis de returneres.
3. Refusion
Ved tilbagebetaling vil du modtage fuld refusion af købsbeløbet. I tilfælde af værdiforringelse, som du hæfter for, vil denne blive fratrukket købsbeløbet. Street Bill afgør, om der er tale om en værdiforringelse.
Refusioner har en behandlingstid på op til 8 arbejdsdage fra det tidspunkt, hvor vi modtager din returpakke. Når vi udsteder en refusion, vil du modtage en bekræftelse via e-mail, og pengene vil være tilgængelige på din konto inden for 1-4 arbejdsdage.
4. Reklamationsret
Som udgangspunkt er du ikke underlagt nogen reklamationsret, når du handler hos taplink ApS. Ansvar for defekte produkter accepteres kun, hvis det kan dokumenteres ved modtagelse. Det er kundens ansvar at kunne dokumentere eventuelle mangler ved modtagelse.
Taplink ApS tager ikke ansvar for produkter, der går i stykker eller går bort.